REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady świadczeniai korzystania z usług i zabiegów salonu kosmetycznego SugarWaxPRO al. Grunwaldska 76/78 Gdańsk 80-244 zwanego dalej Salonem.
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Salonu na rzecz klientów w jego siedzibie.
Klientem Salonu może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej 15 roku życia posiadająca zgodę swojego prawnego opiekuna lub osoba niepełnoletnia poniżej 15 roku życia przebywająca w Salonie pod opieką swojego prawnego opiekuna lub osoby przez niego wyznaczonej.
Skorzystanie z dowolnej Usługi lub Zabiegu jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
- UMAWIANIE WIZYT
Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty poprzez portal Booksy https://sugarwaxpro.booksy.com, telefonicznie lub przez wiadomość na profilu Instagram @sugarwax.pro.gdansk.
Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych Usług, zwłaszcza w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie, lub 3 razy odwołali wizytę co najmniej 60 min przed wyznaczonym terminem.
O zadatku i jego kwocie klient zostanie poinformowany przed umówieniem wizyty.
Salon zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie, lub 3 razy odwołali wizytę co najmniej 60 min przed wyznaczonym terminem.
Klient, który nie wpłacił zadatku, może odwołać umówioną wizytę najpóźniej na 24 godziny przed jej terminem. Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 24 godziny przed jej terminem będzie traktowane jak niestawienie się na wizycie w umówionym terminie.
Klient, który wpłacił zadatek, może odwołać umówioną wizytę najpóźniej na 24 godzin przed jej terminem i odzyskać kwotę wpłaconego zadatku. Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 24 godzin przed jej terminem skutkuje zatrzymaniem zadatku przez Salon. Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 24 godziny przed jej terminem będzie traktowane jak niestawienie się na wizycie w umówionym terminie.
Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie.
W przypadku spóźnienia klienta Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
W przypadku spóźnienia klienta Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli osiągnięcie pożądanego przez klienta efektu nie będzie możliwe w skróconym czasie. W tym przypadku Salon zachowa ewentualny zadatek wpłacony wcześniej przez klienta.
Jeżeli Salon odwoła umówioną wizytę, a został wpłacony zadatek, zostanie on zwrócony klientowi.
Jeżeli wykonanie Usługi opóźni się z winy Salonu, Usługa nie zostanie skrócona.
- KWALIFIKACJA DO ZABIEGÓW oraz WYKONYWANIE ZABIEGÓW
W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza wywiad. Przedmiotem wywiadu jest ustalenie bądź wykluczenie istnienia przeciwwskazań do odbycia Zabiegu, a także określenie czy wykonanie Zabiegu nie stwarza ryzyka wystąpienia skutków ubocznych. W oparciu o dane z przeprowadzonego wywiadu Pracownik ustala także zalecenia okołozabiegowe.
W ramach wywiadu ustnego, jak również w treści wypełnianych przez Klienta, bądź z jego udziałem kart wywiadu medycznego, kart zabiegowych itp., Klient zobowiązany jest do udzielenia Pracownikowi prawdziwych informacji, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą.
W wypadku wykonywania u Klienta cyklu Zabiegów w odstępach czasowych, przed przystąpieniem do kolejnego Zabiegu, Klient zobowiązany jest poinformować Pracownika o zaistniałych od czasu wywiadu, zmianach w zakresie informacji podanych w trakcie wywiadu.
Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.
Przed Zabiegiem elektroepilacji obowązkowa jest konsultacja pod czas której Klient poddaje się tzw. próbie. Próba zabiegu polega na wykonaniu u Klienta czynności kosmetycznej na niewielkim fragmencie ciała w celu oceny reakcji Klienta na Zabieg, w tym ryzyka wystąpienia skutków ubocznych lub powikłań okołozabiegowych.
Salon ma prawo odmówić wykonania Zabiegu w wypadku:
1. odmowy udzielenia przez Klienta informacji, a także
2. gdy z okoliczności jednoznacznie wynika, że podawane przez Klienta informacje są nieprawdziwe, bądź
3. w razie innych wątpliwości Pracownika co do możliwości bezpiecznego wykonania Zabiegu u Klienta.
W trakcie wykonywania zabiegu Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Pracownika wykonującego Zabieg o pogorszeniu samopoczucia, wystąpieniu nadmiernych dolegliwości bólowych, bądź innych niepokojących objawów.
Pracownik ma obowiązek udzielić Klientowi wszelkich informacji na temat wykonywanego Zabiegu, w tym poinformować o ryzykach wynikających z jego przeprowadzenia, w tym możliwych skutkach ubocznych i przeciwwskazaniach. Klient ma prawo do informacji o sposobie wykonania Zabiegu, w tym o parametrach przy których Zabieg jest wykonywany.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych klientów jest Full Frame sp z o.o.
Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług) lub za zgoda przesyła informacje marketingowe.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
Odbiorcami danych osobowych będą podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
Dane osobowe klienta mogą podlegać profilowaniu. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- STANDARDY HIGIENICZNE
Salon ściśle przestrzega wymogów sanitarnych Sanepidu w zakresie utrzymania porządku i obowiązku dezynfekcji powierzchni.
Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowane po każdej wizycie.
Pracownicy Salonu podczas wykonywania zabiegów używają rękawiczek jednorazowych, a jeżeli zabieg tego wymaga również maseczek jednorazowych.
Narzędzia używane w Zabiegach są jednorazowe, narzędzia wielorazowe poddawane sterylizacji w autoklawie.
Do sterylizacji, dezynfekcji i czyszczenia używane są wyłącznie środki dopuszczone do stosowania w salonach beauty.
- PŁATNOŚCI
Klient ma możliwość płatności za Usługi w salonie gotówką, przelewem, kartą, Blikiem(przez terminal płatniczy), bonem prezentowym zakupionym w Salonie lub przy pomocy płatności online Booksy.
Cennik Usług dostępny jest w Salonie i na stronie http://www.sugarwaxpro.booksy.com
Gabinet zastrzega sobie prawo do dowolnego przyznawania rabatów.
Rabaty i promocje nie łączą się, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
- REKLAMACJE
Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi. Powinien to zrobić w ciągu maksymalnie 14 dni od jej wykonania lub wystąpienia powikłań wywołanych Zabiegiem.
Reklamację należy złożyć na piśmie, osobiście w Salonie.
Salon ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Salon spełni żądania klienta.
Klient ma prawo żądać zwrotu całości lub części kosztów Usługi albo wykonania nieodpłatnych poprawek jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.
Klient nie ma prawa odmówić zapłaty za wykonaną Usługę.
Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe, jesżeli nastąpią w konsekwencji
– zatajenia informacji o stanie zdrowia przez klienta, lub
– w przypadku nieprawidłowej pelęgncji skóru po zabiegu, lub
– nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych.
Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonym Zabiegu, poprzedzonym poprawnie przeprowadzonym wywiadem, w którym nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania Zabiegu.
W wypadku wystąpienia niepożądanych następstw Zabiegu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Salonem, celem umożliwienia oceny skutków Zabiegu i przyczyn powstałych następstw oraz ustalenia sposobu dalszego postępowania.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Usług i certyfikatów poświadczających umiejętności pracowników Salonu.
W przypadku kwestii spornych nieuwzględnionych w Regulaminie zobowiązuje się do podjęcia próby polubownego ich rozwiązania.
Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2023
